YORUMLAR 38
TÜMÜ
-
Ömer Rüzgar 6 gün önce Şikayet EtTebrik ederim, bu konu sürekli canlı tutulmalı. Çalışan kadın erkek işgücü ile rekabete girip, maaşların düşmesine sebep oluyor. Kazanan yine kapitalist sistem. Devlette bu konuda çocuk yardımını arttırıp kadını çocuklarının başında tutmalı.Beğen Toplam 6 beğeni
-
yt43 1 hafta önce Şikayet EtKalemine sağlık, Serdar Abi. Bu gibi konuları yazman çok güzel.Beğen Toplam 6 beğeni
-
medo 1 hafta önce Şikayet EtEy akıl neredesin acaba. Aklıda geçtik on yıllardır Avrupa da yaşananlardan da ibret alamıyoruz. Avrupa'nın yaptığının aynısını yapıp farklı sonuçlar bekliyoruz. Kadın istihdamı diye kepçe operatörlüğünden kamyon şoförlüğüne her yere sokuşturuyoruz. Sanki bütün erkeklere iş bulduk ta kadınlar kaldı, sonradan o kadının birde çocuk yapmasını bekliyoruz.Beğen Toplam 16 beğeni
-
REMZİ CAN 1 hafta önce Şikayet Etçok beğendimBeğen Toplam 9 beğeni
-
toplum huzuru ailede 1 hafta önce Şikayet Etgerçekten toplumda kanayan yara haline gelen sevgisiz,saygısız,edepsiz ve ahlaksız bir neslin gelişinin önüne geçmek isteniyorsa başta AİLE bakanlığının sizin çok güzel tesbitlerde bulunduğunuz yazınızdan ders almaları gerekiyor.Beğen Toplam 17 beğeni
-
Cemuko 1 hafta önce Şikayet EtÇok güzel bir yazı. Anne şefkati ne kadar önemli. Kadınların çalışmasını destekleyip ondan çok çocuk yapmasını istemek de ayrı bir çelişkiBeğen Toplam 14 beğeni
-
ATABEY 1 hafta önce Şikayet EtElinize kaleminize sağlık, çok doğru söylüyorsunuzBeğen Toplam 6 beğeni
-
enver 1 hafta önce Şikayet Etkadın ne zaman iş hayatına atıldı (asgari ücretli), ülkemizde aile mefhumunun kaybolmasının başlangıcı oldu. sonra bu beyinlerimize yerleşti. artık iş, aş, kariyer sahibi olmak için anneliği öncelemiyorlar. sonra da işe yaramıyor.Beğen Toplam 5 beğeni
-
Mehmet Muratoğlu 1 hafta önce Şikayet EtAh ah Serdar bey, duygularımıza tercüman oluyorsunuz. Allah etkinizi artırsın. Şu yazınız, ticaret, maliye, aile bakanlıkları başta olmak üzere nice bakanlığa yol gösterici nitelikte. Umarım ders alınır da dikkate alınır. Hep diyorum, ev hanımlarına devlet maaş versin, bütün sorunlar yavaş yavaş çözülür.Beğen Toplam 5 beğeni
-
Rıfat Canpolat 1 hafta önce Şikayet EtDoğru bir tespitBeğen Toplam 3 beğeni
-
66 lı 1 hafta önce Şikayet Etkesinlikle katılıyoruzBeğen Toplam 3 beğeni
-
AĞACAN 1 hafta önce Şikayet EtKıymetli Hocam emeğinize, kaleminize sağılık, Tarihimizden, töremizden bihaber yaşadıkça gelecek nesillerimiz Allah muhafaza eylesin büyük tehlike altında , İnşallah yetkili merciler bir an önce gerekli tedbiri alır yada bu Millet bağrından Yeni Liyakatlı yetkililer çıkarır...Beğen Toplam 3 beğeni
-
Prensip33 1 hafta önce Şikayet EtÇok güzel bir tespit ve yazı olmuş ellerinize sağlıkBeğen Toplam 7 beğeni
-
Nurcihan 1 hafta önce Şikayet EtHer kadın zaten evinde, hem aşçı, hem çocuk bakıcısı, hem temizlikçi, hem ütücü, hem doktor, hem öğretmen vs vs. Üstelik hiçbir emeklilik hakkına sahip değil. Bütün bu meslekleri ayrıca dışarıda icra etmesi için, ticari çarkların dişlileri arasında ezilmesine gerek yok. Devletin, evlendiği andan itibaren, kadını sigortalı işçi statüsüne alması yeter.Beğen Toplam 8 beğeni
-
Mehdi 1 hafta önce Şikayet EtTebrikler.Beğen Toplam 4 beğeni